Avbryt

Gästbok

• 29 maj 2023 Gabriella Jarinder

Hej!
    Finns det så man kan få katalog också eller är det bara digitalt?
    Mvh Gabriella

• 29 maj 2023 Jenni Jannering

Självklart, vi noterar det till kommande försäljningar 👍😊

• 29 maj 2023 Jens Toth

Snyggt! Skulle vi kunna sälja dom där salami som jag sett fler lag säljer i framtiden? Det skulle nog vara en hitt! Bara ett förslag..

• 29 maj 2023 Jenni Jannering

Hej,
    Då har vi i föräldragruppen ordnat en försäljning av Newbodys produkter för att fortsätta bygga på lagkassan.

Försäljningsperioden startar nu och pågår till den 18 juni. Ni kan redan nu registrera er egen säljportal här: https://portal.newbodyfamily.com/reg/TEQVJTP?ut=1_213 och dela den med vänner och bekanta som enkelt kan handla online. På tisdagens träning kommer vi även dela ut kataloger att använda i försäljningen.

Förtjänsten av försäljningen beror på priset på de produkter man säljer:
    Prisnivå 120 kr: ersättning 30 kr
    Prisnivå 150 kr: ersättning 37 kr
    Prisnivå 180 kr: ersättning 45 kr
    Prisnivå 200 kr: ersättning 50 kr
    Prisnivå 220 kr: ersättning 55 kr
    Prisnivå 250 kr: ersättning 63 kr

Försäljningsperioden sträcker sig som sagt till den 18/6 och därefter sker leverans av produkterna i början av vecka 26. Under vecka 26-27 delar alla säljare ut sina sålda produkter och tar betalt av sina köpare.

Tveka inte att höra av er om något är oklart!

• 20 maj 2023 Rebecka Westerberg

Hej hej!

Nu har laguppställningarna för morgondagens matcher kommit. Då kommer som utlovat namn på de barn vars föräldrar behöver ordna med kioskförsälning samt vara matchvärd.

Om ni som blir utsedda inte kan vid detta tillfälle måste ni själva byta med någon av de andra som är med på hemmamatchen. Meddela mig bytet så vi i föräldragruppen får koll på vem som bemannat när (så vi kan fördela jämnt över säsongen).

Hemmamatch söndag 21/5
    Kioskvärdar: Colin Carlsson & Kerles Sabah
    Matchvärd: Daniel Teklezgi

Föräldrar till alla tre behöver vara på plats när laget har samling så att ni hinner förbereda.
    Jag söker er på telefon för att ge mer detaljer! Se även föregående gästboksinlägg där det också kommunicerats kring detta.

• 11 maj 2023 Rebecka Westerberg

Halloj i solen!

Nu har föräldragruppen pratat ihop sig och bestämt ett upplägg för hur vi gör med försäljning i kiosken vid hemmamatcher.
    - efter laguttagning efter träningen på torsdagar kommer 3 namn väljas ut bland de som spelar hemmamatch
    - av de tre bemannar två kiosk och en är matchvärd
    - matchvärd tar på gul väst som finns i klubbstugan och visar motståndarlag till omklädningsrum, håller ordning på publik tex.
    - de som bemannar kiosken kokar kaffe/tevatten och ställer iordning för försäljning
    - en av de två i kiosken bakar något fikabröd inför hemmamatchen. De två får komma överens om vem som bakar.
    - kiosklagret finns vid Triangelborg och jag eller någon annan ur föräldragruppen ger info om var till berörda allt eftersom. Undrar ni innan är det bara att fråga!
    - det som inte finns på lager är mjölk. Det behöver en av de i kiosken ta med. Det får de två ansvariga för respektive hemmamatch komma överens om vem som gör 😊

Bara att ställa frågor om något är oklart!

• 2 feb 2023 Peter Marchione

Eftersom vår Facebook-grupp är dold går den inte att hitta genom sökning.

Använd denna länk och ansök om medlemskap:

• 19 okt 2022 Micke Stockenberg

Tack alla 💚💚💚. Det kommer bli det bästa för killarna att dela laget.

Håkan vi tar gärna den tiden om vi får. P16 ska kolla upp en grej bara. Så kan ni hålla den till typ fredag så vore det gulligt ❤️.

• 18 okt 2022 Donatella Esho Yalda

Tack så mycket för denna säsong och den trevliga tillställningen ser framemot våren redan

• 17 okt 2022 Klara Fatihallah

Tack så mycket för denna säsong,Facebook gp låter bra idé 👍.